شیطون کوچولو

جیگر مامان باالاخره دیدیمت

عزیزم دیروز با ابایی رفتیم سونوگرافی و دیدیمت نمی دونی چقدر خوشحال شدیم دکتر قلبتو که تند تند می زد بهمون نشون داد و ما دو تا خیلی ذوق زده شده بودیم و از خوشحالی اشک توی چشمامون جمع شده بود. قربونت بره مامان ازت می خوام مواظب خودت باشی و خوب بزرگ بشی تا من م فدات بشم و حسابی ببوسمت ما هم همیشه برات دعا می کنیم و من هر روز برات قرآن می خونم تا خدا هم کمکمون کنه. دوست داریم جیگر مامان.
11 بهمن 1389

سونوگرافی

من 7 هفته و 1 روزم بود که رفتم سونو: 1. یک سیست لوتئال در تخمدان راستم بود که 28 میلیمتر بود، خیلی نگران شدم اما بعد از تحقیقات فهمیدم که این کیست بارداریه و با زیاد شدن سن بارداری از بین می ره و این اصلاً خطرناک نیست و برای محافظت از جنین لازم است. 2- برای تعیین سن بارداری  باید مقدار MSD را با  30 جمع کرد. 3- سونوی زیاد در ماه های اول خطرناکه و بهتره کمتر بریم .
3 بهمن 1389

سونو گرافی

5شنبه رفتیم سونو من خیلی نگران بودم و خوشحال ، خوشحال از اینکه می تونم نی نی خوشگلمو ببینم وقتی رفتم سونو گفت جنین هنوز مشخص نیست و فقط ساک حاملگی قابل دیدن است من خیلی نگران شدم و البته سعی کردم بابایی نفهمه و کاری کردم که فکر کنه خوشحالم. اما امروز صبح با گشتی که توی اینترنت زدم فهمیدم طبیعی است و الان زوده که بشه عزیزمو ببینم امیدوارم 10 روز دیگه که برای سونو می رم همه چیز خوب باشه من هر روز برای خوشگلم قران می خونم و می دونم که خدا کمکمون می کنه.  
2 بهمن 1389
1